Hello chciałbym abyście odp na te pytania za 15pkt
co to jest
1.Tempo umiarkowane jak inaczej to nazwać
3.co jest na początku rytmu
4.pierwszy z trójdźwięku
6.muzyczny lub rytm serca
7.łuk łączący nuty nuty na tej samej wysokości
8.cicho w muzyce
9.dźwięk + krzyżykiem
10.akcent najsłabszy w wioli taktu

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:28:02+01:00
1 moderato
3 metrum (porządkuje rytm)
4 tonika
6 puls
7 ligatura
8 piano
9 do nazwy dzwieku z krzyzykiem dodaje sie koncowke "is" np fis
10 mowi sie słaba część taktu ale nie wiem czy tu o to chodzi
2010-01-27T22:59:40+01:00
1. Moderato
3. Metrum (porządkuje rytm całej piosenki)
4. Tonika
6. Puls oczywiście ;p
7. Ligatura
8. Piano
9. Do nazwy dźwięku przy którym występuje krzyżyk dodajemy końcówkę "is" np fis
10. Mi również wydaję sie że jest to słabasz częś jakiegoś tekstu..ale nie jestem pewny na 100% ;p