Odpowiedzi

  • stb
  • Początkujący
2010-01-27T17:01:00+01:00
W pierwszym x=-8 a y=-9
w drugim x=2 a y=-2.6
w trzecim niewiem
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:04:23+01:00
1) 3x=12 |:3
x-y=1

x=4
4-y=1

x=4
y=3


2) 5y=2
x+y= 12/5 |pomnozyc przez (-5)

5y=2
-5x-5y=-12

-5x=-10|:-5
x=2

x=2
y=12/5 - 2

x=2
y=2/5

3) 4y-x=6 |pomn. przez (-17)
17y=0 | pomn.przez 4

-68y+68x=-102
68y=0

68x=-102 |:68
x=-1,5

x=1,5
y=0


1 5 1
2010-01-27T17:12:39+01:00
3x=12
x-y=1/*(-3)

3x=12 /+ te dwa dodać razem
-3x+3y=-3 /+

3y=9/3
y=3



5y=2
x+y=2,04(czyli dwie piąte)/*(-5)

5y=2 /+
-5x-5y=-10,2/+

-5x=-8,2/(-5)
x=1,64




4y-x=6/*17
17y=0/*(-4)

68y-17x=102 /+
-68y=0 /+

-17x=102/(-17)
x=-6




4 1 4