Odpowiedzi

2010-01-27T17:07:30+01:00
325,6*0.25=81,4 -ilość jaką sprzedano 1 dnia
325,6-81,4=244,2 -ilość jaka została 1 dnia
244,2*2/3=162,8 -ilość jaką sprzedano 2 dnia
244,2-162,8=81,4kg -tyle zostało po dwóch dniach handlu
Odp. W sklepie pozostało 81,4kg pomarańczy
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T22:19:12+01:00
1/4=0,25

325,6*0,25=81,4
325,6-81,4=244,2kg tyle zostało po pierwszym dniu

244,2*2/3=162,8
244,2-162,8=81,4kg tyle zostało po drugim dniu

Pozostało 81,4kg pomarańczy
6 4 6