Odpowiedzi

2010-01-27T16:55:44+01:00
Rozrywka
dostęp do różnych informacji
gry
zabawy

agresja
wulgaryzmy
zakazane strony jak xxx
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:02:20+01:00
+rozwój intelektualny człowieka,
+możliwość zwiększonej pomocy ludziom jej potrzebującym, poprzez różnego rodzaju akcje.
+szybki dostęp do informacji
+łatwy kontakt
-kradziez naszych danych personalnych
-zbyt długie przesiadywanie przed komputerem psuje wzrok
-internet to "złodziej czasu"
-uzależnienie
-depresja ( jeżeli cos nam nie wygodzi, czy komp sie zamula to jestesmy nerwowi i po jakims czasie mozemy wpasc w depresje)
+rozwój różnego rodzaju firm
+ pomaga w pracy
+ pomaga w nauce uczniom
+ zakupy przez internet
+rozrywka
+ konta bankowe przezs internet
- oszustwa
- złudzenia
- odizolowanie od swiata
- wady postawy


CHYBA STARCZY ;DD
dasz naj ?
1 5 1