U zupełnij zadania:
Grecy są uważani za twórców_______________, czyli nauki, której zadaniem jest poszukiwanie odpowiedzi na najważniejsze dla człowieka pytania. Uczeni nazywani__________________starali się dowiedzieć, w jaki sposób powstał ____________________i jaki jest cel ludzkiego _____________.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T16:56:19+01:00
Grecy są uważani za twórców filozofii, czyli nauki, której zadaniem jest poszukiwanie odpowiedzi na najważniejsze dla człowieka pytania. Uczeni nazywani filozofami starali się dowiedzieć, w jaki sposób powstał świat i jaki jest cel ludzkiego życia.
2010-01-27T16:56:44+01:00
Filozofii
filozofami
świat
istnienia
2010-01-27T16:58:29+01:00
Grecy są uważani za twórców filozofii , czyli nauki, której zadaniem jest poszukiwanie odpowiedzi na najważniejsze dla człowieka pytania. Uczonych nazywamy filozofami. starali się dowiedzieć , w jaki sposób powstał świat i jaki jest cel ludzkiego życia.