Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T16:59:22+01:00
A)chomik, krowa(dorosła krowa bo mała pod opieką rodziców), kret, kot( duży bo mały musi pić mleko od kocicy),dzik, słoń, niedźwiedź,koń, wilki, królik, wiewiórka.
b)sarna, świnka morska.











2010-01-27T17:01:35+01:00
A) SAMODZIELNE: krowa, pies, kot, dzik ,sarna, słoń, koń,
b) WYMAGAJĄ OPIEKI RODZICÓW:chomik, kret, świnia, świnka morska, królik , niedźwiedź, wiewiórka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:02:21+01:00
A) są samodzielne: krowa, dzik, koń, sarna,
b) wymagają opieki rodziców: pies, kot, królik, wilki, chomik, wiewiórka, kret, świnia, świnka morska, słoń, niedźwiedź