Odpowiedzi

2009-10-06T16:46:52+02:00
Pan Jezus w niedzielnej Ewangelii odpowiada na zapytania faryzeuszy co do nierozelwalności małżeństwa.Potem zaś podaje postawę dziecka jako wzór do naśladowania.
7 2 7
2009-10-06T16:51:47+02:00
W niedzielnej Ewangelii odpowiada na zapytania faryzeuszy co do nierozelwalności małżeństwa.Potem zaś podaje postawę dziecka jako wzór do naśladowania.
48 4 48
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-06T17:09:04+02:00
Fragment Ewngelii wg św. Mateusza (Mk 10,2-16) kolejny raz ukazuje nam fałszywość faryzeuszów, którzy chcą wystawić Jezusa na próbe. Pytają go czy można mężowi oddalić swoją żonę. Wtedy Jezus ich zapytał co o tym mówi prawo Mojzesza i odpowiedzial ze na poczatku Bog stworzył kobiete i mezczyzne aby się złączyli w jedność. A jesli ktos oddala swoja zone lub meza popelnia cudzolustwo wzgledem ich. Na koniec Jezus powiedział że Krolestwo boze nalezy przyjmowac jak dziecko.
12 3 12