Rozwiąż test !Poprawne litery utworzą haslo-nazwe najpopularniejszego rozpuszczalnika1
A. ktora z substancji jest mieszaniną jednorodną?
C. woda z mąką
O. pieprz z solą
W. woda z sokiem
F.siarka z opiłkami żelaza

B.Do ktorej grupy substancji należy kasza wymieszana z solą kuchenna?
O. mieszanin niejednorodnych
G.pierwiastków chemicznych
H.mieszanin jednorodnych
I.związków chemicznych

C.Ktorą metodą można rozdzielić mieszaninę mąki z wodą?
P.destylacji
T.krystalizacji
D.sedymentacji i dekantacji
U.za pomoca magnesu(zal xD to napewno nie xD :D:D)

D.Ktorą metodą mozna rozdzielic skladniki cieklej mieszaniny jednorodnej?
N. za pomoca rozdzielacza
A. destylacji
R.sedymentacji i dekantacji
B.sączenia

PILNE!!!!!!!!!




3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T13:20:02+02:00
2009-10-04T13:21:14+02:00
2009-10-04T14:03:26+02:00
A. W
B. O
C. D
D. A

odp - woda
powodzenia na chemi ;D