Odpowiedzi

2010-01-27T17:03:46+01:00
Pc = Pp x H
Pp = a x h
Pp = 5 x 4 = 20 cm2

Pc = 20cm x 9 cm =
Pc = 180 cm ;)


Pozdrawiam
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:09:39+01:00
P=a*h=5cm*4cm=20cm(kwadratowych)
P=a*b=5cm*9cm=45cm(kwadratowych)
P=20cm(kwadratowych)+45cm(kwadratowych)=65cm(kwadratowych)
V=a*b*c=5cm*4cm*9cm=180cm(sześcienych)

Sorki ale niewiem jak sie pisze na klawiatuze znak razy ania jednostki kwadratowe czy szesciene