Odpowiedzi

2010-01-27T17:03:13+01:00
{3x+y=3
{2x-3y=2

y = 3-3x
2x-3(3-3x)=2

2x-9+9x=2
11x=11 / : 11
x=1

y = 3-3*1
y = 0
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:06:44+01:00
{3x+y=3 - mnożymy przez 3
{2x-3y=2
9x + 3y = 9
2x - 3y = 2
dodajemy stronami
9x + 2x + 3y - 3y = 9 + 2
11x = 11
x = 1
3x + y = 3
3 + y = 3
y = 3 - 3 = 0
odp
x = 1
y = 0
2010-01-27T17:09:24+01:00
{3x+y=3
{2x-3y=2

y = 3-3x
2x-3(3-3x)=2

2x-9+9x=2
11x=11
x=1

y = 3-3*1
y = 0