Odpowiedzi

2010-01-27T17:28:37+01:00
1. Rebus w załączniku. (syn, berło)
2. Syberia- kraina geograficzna w północnej Azji, wchodząca w skład Rosji, położona między Uralem na zachodzie, Oceanem Arktycznym na północy, Oceanem Spokojnym na wschodzie, oraz stepami Kazachstanu i Mongolii na południu.
Na Syberii znajdują się 182 miasta, z czego 32 liczą ponad 100 tys. mieszkańców. Rosjanie, Ukraińcy i Białorusini stanowią łącznie 89% liczby ludności.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:37:18+01:00
Syberia to wielka kraina geograficzna o powierzchni ok. 10 mln km2 w północnej Azji, zajmująca całą azjatycką część zlewiska Morza Arktycznego, pomiędzy Uralem na zachodzie, Morzem Arktycznym na północy, górami na wybrzeżu Oceanu Spokojnego na wschodzie i stepowymi obszarami Kazachstanu oraz Mongolii na południu.
Krzyżówka:
1.jeniSej
2.spokojnY
3.jaBłonowe
4.lasostEp
5.Renifer
6.kraIna
7.Azja

1.Jedna z rzek znajdująca się w Syberii środkowej
2. Z tym oceanem Syberia graniczy od wschodu
3. Góry znajdujące się w Syberii ciągnące się z południowego zachodu na północny wschód
4. Jeden z syberyjskich krajobrazów
5. Typowy syberyjski ssak.
6. Jest nią Syberia
7.Tam leży Syberia

Te duże litery utworzą hasło ; -)