Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:06:34+01:00
3cm
1:2
3cm : 2=1,5cm-taką ma długość
2:1
3cm x 2=6cm-taką ma długość drugi
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T17:06:41+01:00
W skali 1:2 będzie miał 6cm
w skali 2:1 będzie miał 1,5cm
1 5 1
2010-01-27T17:06:56+01:00
W tym zadaniu chodzi o to, aby zmniejszyć dwa razy odcinek (czyli 1,5 cm - skala 1:2) i zwiększyć dwa razy odcinek ( 6 cm - skala 2:1).
1 5 1