Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T13:28:42+02:00
V=1/3 Pp H
V-ojetosc
Pp-pole podstawy
H=10cm

Pp=(a+b)h:2
a=4cm
b=3cm
h=2cm

Pp=(4+3)*2:2=7*2:2=14:2=7cm²

V=1/3 *7*10=70/3=23 i 1/3cm³
1 5 1
2009-10-04T13:29:53+02:00
V = Pp * h : 3
Pp = (4 +3 ) * 2 ; 2
Pp = 7 * 2 : 2
Pp = 7

V = 7 * 10 : 3
V = 70 : 3
V = 23 i 1/3
1 1 1
2009-10-04T14:15:04+02:00
V=1/3 Pp H
V-objętość
Pp - pole podstawy
H = 10cm

Pp = (a+b)h :2
a - 4cm
b - 3cm
h - 2cm

Pp=(4+3)*2:2=7*2:2=14:2=7cm²

V=1/3 *7*10=70/3=23 i 1/3cm³
1 1 1