Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:16:56+01:00
7.
D.9x²-3x²y-6xy
8
a) 3(4-4+3)-2(4-10-1)=3x3+14=9+14=23
b)0,1x(-12)+21,1=-1.2+21,1=19,9
1 3 1
2010-01-27T17:29:49+01:00
(3x²-xy)*3x+(-2y)*3x=9x³-3x²y-6xy

a)3(x²-2x+3)-2(x²-5x-1)=3x²-6x+9-2x²+10x+2=x²+4x+11
x=2
x²+4x+11=2²+4*2+11=4+8+11=23

b)a(2ab+b)-b(a-2ab+a²)=2a²b+ab-ab+2ab²-a²b=a²b+2ab²
a=0,1 b=-10
a²b+2ab²=(0,1)²*(-10)+2*0,1*(-10)²=-0,1+0,2*100=-0,1+20=19,9
1 1 1