Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T17:23:42+01:00
A )
10m2 = 10000cm2
4dm2 =400cm2
140mm2 = 14cm2
b)
142cm2 = 0.0142m2
5a =500 m2
180ha = 1800000m2
c)
4730cm2= 0.00437 a
43,7m= 0.437a
2 4 ha = 2400a
d)
24 600dm =2.4600 ha
2 210a= 2.210ha
62 508 870 a =62508.806 ha


nie wiem czy dobrze ; ))
pozdrawiam ^^
2010-01-27T17:29:38+01:00
A)cm2
10m2 = 100000 cm²
4dm2 = 400 cm²
140mm2 = 1,4 cm²

b)m2
142cm2 = 0,0142 m²
5a = 500 m²
180ha = 1800000 m²

c)ary
4730cm2 = 0,00473 ar
43,7m2 = 0,437 ar
4ha = 400 ar

d)hektary
24 600dm2 = 0,0246 ha
210a = 2,1 ha
62 508 870 a = 625088,7 ha