Odpowiedzi

2010-01-27T17:11:28+01:00
Na jaki temat ? mam na Boga

Panie Boze prosze abyś pomugł mi w nauce i świętości Przez .....
Amen
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:12:53+01:00
Panie Jezu wiesz lub nie,
Ja tak bardzo kocham Cię,
Ty mi życie piękne dałeś,
I strach wszelki pokonałeś,
Z Tobą zawsze lepiej jest,
Niech zawsze wzrasta Twoja cześć,
Sercem swym miłość mi dałeś,
I przed złem mnie uchowałeś,
Niech każdy wielbi imię Twe,
Bo Tyś barankiem Bożym jest,
Tyś umarł na krzyżu tam,
Na Górze Golgoty najświętszy Pan,
Za nasze grzechy umarłeś,
To za nas tak wiele cierpiałeś,
Wszyscy niech wielbią imię Twe,
Bo Tyś miłością dla nas jest.
Amen.
1 4 1
2010-01-27T17:13:32+01:00
Panie Jezu .
Prosze abyś dał zdrowie tym , którzy go najbardziej potrzebują , oraz tym którym go zabrakło.
Prosze Cię jeszcze o to abyś dał ludziom pomoc , tym którzy bardzo tego potrzebują , i dla tych dla których jest już za pózno .
2 4 2