Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T17:26:46+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
-polska
Jasna Góra
Sanktuarium BoZego miłosierdzia
Św Krzyż
-europa
Kaplica Sykstyńska
Fatima
-opole
kościół franciszkanów
33 2 33
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:40:57+01:00

Ta odpowiedź została oznaczona jako zweryfikowana

×
Zweryfikowane odpowiedzi zostały sprawdzone przez ekspertów, dlatego mamy pewność, że są prawidłowe i bezbłędne. Od dawna na zadane.pl znajdziesz tysiące poprawnych odpowiedzi, które zostały sprawdzone przez moderatorów (najbardziej zaufanych członków naszej społeczności).
Polska:
- Sanktuarium bożego miłosierdzia
- Jasna Góra
- Kościół Marjacki w Krakowie
- Św. Krzyż

Europa:
- Fatima
- Kaplica Sykstyńska

Opole:
- Kościół Franciszkanów

Też miałem podobne zadanie i dostałem 5.
73 4 73