1)Co znaczą słowa Credo: ,,Jezus wstąpił do nieba. Siedzi po prawicy Ojca. Powtórnie przyjdzie w chwale sądzić żywych i umarłych"?

2)Czy starasz się oddawać Bogu należyty szacunek, cześć za pośrednictwem Jezusa Chrystusa?

Bardzo prozę o nie zbyt długą i nie zbyt krótką odpowiedź. SZYBKO!!!

2

Odpowiedzi

2010-01-27T18:58:17+01:00
1.Te słowa oznaczają że Jezus zmartwychwstał i teraz ( w niebie) to on mając przy boku swojego ojca (Boga) będzie osądzał nas za nasze dobre i złe uczynki.

2.Bogu zawsze powinno oddawać się należyty mu szacunek i nie tylko poprzez Chrystusa ale także przez chodzenie do kościoła i codzienną modlitwę.

To moja własna interpretacja ma nadzieję że się przyda. :)
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T22:43:11+01:00
1) Te słowa oznaczają, że Jezus jest w Niebie i wraz ze swym Ojcem tam Króluje. Gdy nadejdzie koniec świata Jezus powtórnie przyjdzie na ziemię, aby zabrać ze sobą tych, którzy w Niego wierzą do chwały Bożej, a resztę posłać do czyśćca, bądź na wieczne potępienie.

2)Za pośrednictwem Jezusa można czcić Boga. Kiedy prosimy Chrystusa o łaski, działa przez Niego Bóg. Należy również za nie dziękować. Poprzez to czcimy Boga za wstawiennictwem Jezusa.
53 4 53