Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:16:05+01:00
Boze boze nasz najwyzszy pozwól mi dotknać nieba abym był zawsze blisko ciebie prosze cie w modlitwie o spotkanie z toba amen
4 4 4
2010-01-27T17:49:27+01:00
Panie Boże, który spoglądasz na Nas, obdarz Nas uśmiechem na twarzy, lekkością na sercu. Proszę Cię o uczynienie świata lepszym. Amen.
4 5 4
2010-01-27T19:57:01+01:00
Ja, człowiek stworzony przez Ciebie Boże
podupadam na siłach
i schodzę z drogi prawdy
coraz mniej we mnie Ciebie
i Twej nauki, i Twej wiary

Ja, człowiek stworzony przez Ciebie Boże
na kolanach w modlitwie Cię proszę
byś pozwolił moim skrzydłom znów pofrunąć do Ciebie
i ogrzać się przy kominku Twej miłości

Ja, człowiek stworzony przez Ciebie Boże
zbyt wiele grzechów kryję znów w sobie
lecz duszę swą na stracenie bym oddała
by choć przez chwilę być blisko Ciebie Boże

Ja, człowiek stworzony przez Ciebie Boże
ze skruchą Cię proszę o silną wiarę
bym nie zaszła za nisko, za daleko od Ciebie
bym oślepiała aniołów swą wiarą w twe istnienie

Ja, człowiek stworzony przez Ciebie Boże
chcę by ma silna wiara
była mi chlebem powszednim
już na zawsze ...
5 4 5