Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:18:33+01:00


Tragiczne skutki podwieczorku

Pewnego dnia Maryla wyjeżdżała do Carmody i pozwoliła Ani zaprosić Dianę na podwieczorek oraz poczęstować ją sokiem malinowym. Ania przez pomyłkę przyniosła ze spiżarni wino porzeczkowe. Jej przyjaciółka, po wypiciu kilku szklanek, poczuła się źle i poszła do domu. Pani Barry wpadła w gniew i zabroniła swojej córce bawić się z Anią. Nie pomogło nawet wstawiennictwo Maryli.
11 3 11
2010-01-27T20:35:00+01:00
Był wspaniały ranek więc Ania postanowiła zaprosić na podwieczorek swą przyjaciółkę Dianę. Maryla powiedziała że mogą napić się razem soku malinowego który stoi na górnej półce kredensu.
Gdy Maryla wyszła z domu przyszła Diana.Razem Z Anią poszły do sadu z jabłkami i rozmyślały o życiu w szkole.
Gdy Diana zaczęła opowiadać o Gilbercie Anie speszyła się i zaproponowała przyjaciółce napicie się soku malinowego.
Sama jednak go nie piła bo najadła się zbyt dużo jabłek.
Nagle Diana złapała się za głowę i zaczęła jęczeć że strasznie boli ją głowa. Bohaterka odprowadziła Dianę do domu a potem rozpaczała i powtarzała sobie w kółko jak mogło się to stać.
Wkrótce jednak okazało się że zamiast soku malinowego Ania podała Dianie wino porzeckowej
15 4 15