Odpowiedzi

2010-01-27T17:33:09+01:00
Libisz zimę
czy nie jest ci zimno przy niskich temperaturach
lubisz gdy na twoich gałeziach pojawia sie snieg
czy lubisz gdy śnieg topnieje a wokół ciebie robią sie kałuze
jestes dzewem lisciastym czy iglastym
jak sie nazywasz ile nmasz lat
jesteś drzewkiem swiątecznym c
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:40:17+01:00
- Dzień dobry - powiedział reporter do choinki.
- Dzień dobry - odpowiedziała choinka.
- Czy mogę pani zadać kilka pytań?
- Tak, ależ oczywiście.
- Ile ma pani lat?
- Już trochę tu stoję.
- A jaki kolor pani najbardziej lubi?
- Najbardziej to błękitny i złoty.
- Do jakiego gatunku drzew pani należy?
- Jestem świrkiem.
- Jaki pani ma kolor?
- Jasno zielony.
- Bardzo piękny.
- Dziękuję.
- Jakie dni pani najbardziej lubi?
- Takie w których jest słońce ale także popryska trochę deszczu.
- Kim byli pańscy rodzice?
- Mama była świerkiem a tata sosną.
- A na święta co pani najbardziej lubi?
- Na święta to najbardziej lubię te piękne ozdoby które na mnie wieszają.
- A co pani sądzi o bombkach?
- Najbardziej podobają mi się bombki różnokształtne i różnokolorowe.
- A o łańcuchach co pani sądzi?
- Nie lubię ich ponieważ mnie pogrubiają a bez nich wyglądam tak łyso.
- A o lampkach?
- Są cudowne ponieważ dodają mi tych pięknych kolorów w nich czuję się cudownie.
- Bardzo dziękuję za wywiad. Jest pani naprawdę miła.
- Ależ proszę mi też było przyjemnie porozmawiać.