Odpowiedzi

2010-01-27T17:20:36+01:00
Zmierz kąt przekątnej i sprawdz ile brakuje do180 stopni wynik tego działania to miary kątów
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:24:54+01:00
Trójkąt utworzony przez przekątną i dwa boki rombu jest równoboczny,więc jego kąty mają po 60 stopni.
Z tego wynika,że kąty ostre rombu mają po 60 stopni,a kąty rozwarte uzupełniają je do 180 stopni,czyli mają po 120 stopni.
120 + 60 =180
Wykonaj rysunek i wszystko będzie jasne :)
1 5 1