Odpowiedzi

2010-01-27T17:24:22+01:00
Uwaga!!

Sprzedaje dom, ogolnie czysty, i zadbany ale w nim straszy!
To prwada, sa tam duchy... i w nocy nagle krzycza..

cena domu: 15000 tys

kontakt:515654046
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:24:33+01:00
SPRZEDAM DOM
mieści sie on na ulicy spokojnej 13
ma 100m3
cena domu wynosi 100tysiecy
ale uwaga w domu wcale nie jest spokojnie...
jeśli jesteś odważny
to podaje numer telefonu 123456789
4 3 4
2010-01-27T17:27:40+01:00
Sprzedam Dom

Chcę sprzedac dom. Jest on dość duży. Ma on ? piętera/piętro/pieter ? sypialni ? łazienek.
Ma ogromny ogród z garażem. Dom jest piękny lecz straszą w nim duchy. Dlatego wystawiamy nizszą kwotę 10.000 zł!(albo jakąś tam)


Ps. w miejsce ? wpisz liczbe!;]

2 3 2