Odpowiedzi

2010-01-27T17:22:38+01:00
Nie,bo demokracja to rządy ludu.











2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:27:59+01:00
Wydaje mi sie ze damokracja nie moze istniec bez aktywnych obywateli poniewaz jest to ustroj w ktorym wladze sprawuja wszyscy obywatele a decyzje sa podejmowanezgodnie z wola wiekszosci. Demokracja to wladza ludu i jesci nie angazowali by sie w rzadzenie panstwem nie bylo by demokracji.
6 5 6
2010-01-27T17:49:50+01:00
Nie, poniewarz w demokracji decyduje lud państwa. Bez aktywnych obywateli nie było by np prezydenta
1 5 1