Odpowiedzi

2010-01-27T17:29:24+01:00
1.Nie dać się jego pokusie
2.Żyć w 10 przykazaniach
3.Chodzić do kościoła
4.Uczęszczać we mszy świętej
5.Przyjąć sakramenty(szczególnie chrzest)
2010-01-27T17:30:27+01:00
Poprzez :
- przystępowanie do Sakramentu pokuty i pojednania,
- pomagając potrzebującym,
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T17:32:33+01:00
Odniesc zwyciestwo nad szatanem mozna dzieki robieniu dobra np:

robić dobre uczynki , chodzic do koscioła , pomagac rodzicom itp.

Szatan zawsze podkusza ludzie do złych czynów . Trzeba wiedzieć co jest dobre a co złe

Gdy jest się dobrym ,szatan napewno go nie dotknie

napewno 6 bedzie ;)

tez to miałem