Potrzebuje przetłumaczenia na język polski:

do your homework -
download music -
get up -
go shopping -
go to bed -
go to school -
have lunch -
meet fiends -
phone friends -
play computer games -
read -
send text messages -
walk -
watch TV -

3

Odpowiedzi

2009-10-04T13:50:05+02:00
Do your homework - robić twoje zadanie domowe
download music - sciągać muzykę
get up - wstawać
go shopping - iść na zakupy
go to bed - iść spać
go to school - iść do szkoły
have lunch - mieć lancz
meet fiends - spotykać przyjaciół
phone friends - dzwonić do przyjaciół
play computer games - grać w gry komputerowe
read - czytac
send text messages - wysyłać tekstowe wiadomości
walk - spacerować
watch TV - oglądać telewizje
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T13:50:56+02:00
1.robić swoją pracę domową
2.ściągać muzykę
3.wstawać
4.iść na zakupy
5.iść do łóżka/iść spać
6.iść do szkoły
7.jeść lancz
8.spotykać się z przyjaciółmi
9.dzwonić do przyjaciół
10.grać w gry komputerowe
11.czytać
12.wysyłać smsy
13.chodzić
14.oglądać telewizję
1 5 1
2009-10-04T13:54:22+02:00
Do your homework-odrobić swoją prace domową
download music -pobieranie muzyki
get up -wstawć
go shopping -iść na zakupy
go to bed -iść do łóżka
go to school -iść do szkoły
have lunch -zjeść obiad
meet fiends -spotkać przyjaciół
play computer games -grać w gry komputerowe
read -czytać
send text messages -wysyłasnie wiadomości tekstowej
walk -spacer,wycieczka,chód,ścieżka,iść,chodić,spacerować
watch TV -oglądać telewizję