Oblicz w pamieci i uzupełnij :
12 spośród 48 obecnych ......... % ?
9 spośród 10 gier to ........ % ?
5 spośród 25 osób to ......... % ?
8 spośród 40 szkół ............ % ?

Uzupełnij :
a) Kwota 40 zł stanowi ............ % kwoty 50 zł .
b) Kwota 7 zł stanowi ........... % kwoty 50 zł .
c) Kwota 6 zł stanowi ........... % 25 zł .
d) Kwota 150 zł stanowi ......... % kwoty 120 zł .


tu są dwa zadania , dlatego 25 punktów , plis , pomóżcie . ; ]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T17:34:57+01:00
Oblicz w pamieci i uzupełnij :
12 spośród 48 obecnych 25 % ?
9 spośród 10 gier to 90 % ?
5 spośród 25 osób to 20 % ?
8 spośród 40 szkół 20 % ?

Uzupełnij :
a) Kwota 40 zł stanowi 80 % kwoty 50 zł .
b) Kwota 7 zł stanowi 14 % kwoty 50 zł .
c) Kwota 6 zł stanowi 24 % 25 zł .
d) Kwota 150 zł stanowi 125 % kwoty 120 zł .
1 5 1
2010-01-27T17:35:03+01:00
Oblicz w pamieci i uzupełnij :
12 spośród 48 obecnych .25........ % ?
9 spośród 10 gier to ....90.... % ?
5 spośród 25 osób to ...20...... % ?
8 spośród 40 szkół ........20.... % ?

Uzupełnij :
a) Kwota 40 zł stanowi ....80........ % kwoty 50 zł .
b) Kwota 7 zł stanowi ........14... % kwoty 50 zł .
c) Kwota 6 zł stanowi ...........24 % 25 zł .
d) Kwota 150 zł stanowi ......125... % kwoty 120 zł .
1 1 1
2010-01-27T17:36:10+01:00
12 spośród 48 obecnych to 25%
9 spośród 10 gier to 90%
5 spośród 25 osób to 20%
8 spośród 40 szkół to 20%

a) 80%
b) 14%
c) 24%
d) 125%