Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T17:35:30+01:00
60cm-35cm=25cm - od obwodu odejmujemy sumę długości podstaw, zostaje nam suma długości dwóch, równych ramion
25cm:2=12,5cm - taką długość ma jedno ramię
Odpowiedź: Każde ramię ma długość 12,5cm=)
2010-01-27T17:35:57+01:00
Obw. trapezu=60cm
a, b(podstawy)=35cm
od obwodu trzeba odjąć sumę podstaw i trzeba podzielić na dwa, bo trapez równoramienny ma dwa równe ramiona.:)

60cm-35cm=25cm- dł. ramion trapezu
25cm:2=12,5cm

odp. Ramię trapezu wynosi 12,5 cm.
6 5 6