Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:41:55+01:00
W czasie PRL'u nie mozna bylo chodzic do kosciola poniewaz bylo to zakazane przez wladze.
4 1 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:05:01+01:00
1 PRL koscioly byly gnebione ksieza przesladowani przez komunistow.komunisci dorzyli do zaglady kosciolow i chrzescianstwa.takim przykladem jest morderstwo KS J.Popiełuszki.
ktory glosil w swoich kazaniach prawde o komunizmie dalej nie wiem ale mysle ze pomoglem:)
5 3 5