Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:42:05+01:00
Las w zimie jest przepiękny.tyle puchu na galeziach drzew ,biale nie wydeptane waskie sciezki.miedzy choinkami mlode sarenki.sikorki podskubują slonine powieszoną przez leśniczego na drzewach.zimowy krajobraz jest przepiekny
5 3 5
2010-01-27T17:45:24+01:00
Krajobraz zimą jest cudowny. Drzewa i pola są pokryte białym puchem. A jeśli chodzi dokładnie o las to pięknie wyglądają korony drzew za śniegiem. Tak samo iglaki zamiast igieł posiadają piękne płatki śniegu na swoich gałęziach.
2 3 2