Odpowiedzi

2010-01-27T17:46:18+01:00
Podział cesarstwa- 395 r n e IV w n e
założenie rzymu- 753 r p n e VIII w p n e
odkrycie ameryki- 1492 r n e XV w n e
3 1 3
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:46:20+01:00
753r. p.n.e.(VIII w.)- założenie Rzymu
395r. n.e.(IV w.)- podział Cesarstwa Rzymskiego
1492r. n.e.(XV w.)- Odkrycie Ameryki
4 5 4
2010-01-27T17:53:12+01:00
Podział cesarstwa rzymskiego IV w. n.e.
założenie Rzymu VIII wiek p.n.e.
odkrycie Ameryki XV wiek n.e.
3 3 3