Przekształć wypowiedzenia w taki sposób,by zlikwidować powtórzenia.Zastosuj zaimki

*Niepokoi mnie zachowanie Jacka.Miny Jacka są niegrzeczne.
*Lubię sernik.Szczególnie sernik,w którym jest dużo rodzynek.
*Idę do harcówki naszego szczepu.W harcówce zawsze jest wesoło.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:43:54+01:00
Niepokoi mnie zachowanie Jacka. Jego miny są niegrzeczne.
Lubię sernik. Szczególnie taki, w którym jest dużo rodzynek.
Idę do harcówki naszego szczepu. W niej jest zawsze wesoło.
38 4 38
2010-01-27T17:45:35+01:00
Niepokoi mnie zachowanie Jacka oraz jego niegrzeczne miny.
Lubie sernik w , którym jest dużo rodzynek.
Idę do harcówki naszego szczepu w, której jest wesoło.
18 4 18
  • koch
  • Początkujący
2010-01-27T17:47:11+01:00
-Nie pokoi mnie zachowanie Jacka i Miny , są nie grzeczne.
-Lubie sernik, szczególnie taki ,który ma dużo rodzynek.
-Idę do harcówki naszego szczepu, tam zawsze jest wesoło .
13 3 13