Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-10-04T13:54:12+02:00
Zalety:
Skończyła się anarchia
W państwie zaczął panować porządek
Wszystko było zorganizowane
Wady:
Król może robić co tylko mu się podoba
Doprowadziła do biedy we francji
Brak głosu społeczeństwa
6 4 6
2009-10-04T14:31:45+02:00
Zalety:
wladza jest w reku jednostki, a wlasciwie panujacego
szybkie podejscie do spraw
Wady:
brak wolnosci pogladow
sluchanie bezwzgledne jednostki
system zastraszania
3 4 3