Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:54:14+01:00
Wady :
- życie jest niezdrowe
- duża ilość spalin oraz smog
- ciągłe hałasy
- problemy z przemieszczaniem się ( duża odległość z miejsca na miejsce )
- korki na drogach
- ciągłe niebezpieczeństwa ( kradzieże , włamania itp. )
- niektóre rzeczy są bardzo drogie

Zalety :
- duża ilość pubów, kin, teatrów itp.
- możliwość wybrania dobrej szkoły
- szerszy wybór kierunków studiów
- szybszy rozwój techniki
- większa możliwość znalezienia pracy
- bardziej rozwinięta kultura i sport
- większa ilość sklepów, supermarketów
- lepiej rozwinięta infrastruktura drogowa
1 5 1
2010-01-27T18:48:32+01:00
Wady:
-hałas
-zanieczyszczenia
-duży ruch
-niebezpieczeństwa
Zalety:
-centra handlowe
-rozrywka
-wiele szkół
-łatwy dostęp do urzędu
-dobra komunikacja
-dużo sklepów
1 4 1