Wypisz z notatki służbowej czasowniki wraz z określającymi je okolicznikami.

Notatka służbowa:

Pociąg: jechał z Radomia do Warszawy
Autobus: nie zatrzymał się przed znakami; jechał bardzo szybko, wjechał na przejazd znienacka; gwałtownie zahamował; natychmiast ruszył do tyłu.

Dróżnik: wybiegł w okamgnieniu, pobiegł do lasu; uciekł ze strachu, skryć się.

Dam naj :]

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:48:21+01:00
Jechał z Radomia
jechał szybko
wjechał znienacka
gwałtownie zahamował;
natychmiast ruszył
wybiegł w okamgnieniu
, pobiegł do lasu;
uciekł ze strachu

chyba dobrze ;)
1 5 1
2010-01-27T17:50:44+01:00
1. Pociąg jechał
2. Autobus nie zatrzymał się
3. Autobus jechał
4. Autobus wjechał
5. Autobus zahamował
6. Autobus ruszył
7. Dróżnik wybiegł
8. Dróżnik pobiegł
9. Dróżnik uciekł

Oczywiście pierwsze wyrazy to okoliczniki a drugie czasowniki ;D
1 5 1
2010-01-27T18:29:51+01:00
Jechał z radomia
jechał do warszawy
nie zatrzymał się przed znakami
jechał szybko
wjechał na przejazd
wjechał znienacka
zahamował gwałtownie
ruszył natychmiast
ruszył do tyłu
wybiegł w oka mgnieniu
podbiegł do lasu