Odpowiedzi

2010-01-27T17:49:50+01:00
2010-01-27T17:51:14+01:00
Pedagog szkolny.
Nauczyciel.
Policja.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:55:40+01:00
Pedagodzy szkolni pomagają nam zrozumieć swoje błędy, uspokajają nas w odpowiedniej chwili i potrafią powstrzymać od czynów karalnych.
rodzic pomaga naw przeciwstawić się agresji w sposób krótkiej rozmowy tłumaczącej nam co robimy źle i jak mamy zapobiegać agresji.
policjant, który nam pomorze jak będziemy zagrożeni ze strony osób pijących, np. jak twój tata wypija sam wódke i potem nie wie o co chodzi, a ty mu powiesz że dostałaś jedynkę z fizyki to on się wkurzy i zacznie cię bić. W ten sposób policja jest dobrym przykładem działania przeciw agresji.
1 5 1