Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T17:51:34+01:00
PONIEWAŻ JEST BARDZO NARAŻONA NA ZANIECZYSZCZENIA, ZE STRONY CZŁOWIEKA A TAKŻE MOŻE BYĆ NARAŻONA NA SUSZĘ LUB DROBNE ZMIANY KTÓRE JEJ NIE SPRZYJAJĄ .

PRÓBOWAŁAM POMÓC ;)
19 4 19
2010-01-27T18:12:55+01:00
Gdyż roślinność rosnąca na wydmach jest narażona na wszelakie zanieczyszczenia, które najczęściej powoduje człowiek.
Taka roślinność jest też narażona na suszę. Tu natomiast powoduje ją natura.

7 4 7
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:37:05+01:00
Przede wszystkim dlatego, ze panuaj tam nie zbyt przyjazne czynniki srodowiskowe, sa narazone na susze, a w dodatku oslabiaja ja zanieczyszczenia plynace z zakladow przemylowych
3 5 3