Odpowiedzi

2010-01-27T17:52:44+01:00
...odległość jest zbyt duża aby zauważyć na tarczy Księżyca rzeczywisty kształt Ziemi. Oko odbiera z takiego dystansu odbiera uproszczoną wersję w postaci koła.
1 4 1
2010-01-27T17:53:42+01:00
Okrągły cień ziemi widoczny na powierzchni księżyca nie jest dowodem na kulistość ziemi, ponieważ księżyc jest okrągły.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:42:08+01:00
... odległość jest zbyt duża żeby zauważyć na tarczy Księżyca rzeczywisty kształt Ziemi. Oko odbiera z takiego dystansu odbiera uproszczoną wersję w postaci koła.

Drgania skorupy ziemskiej wykorzystuje się do poznana wnętrza Ziemi. Fale akustyczne są zaburzeniami ciśnienia, generowanymi przez turbulentną konwekcję ,,otoczce,, Ziemi.
1 4 1