Odpowiedzi

2010-01-27T17:58:19+01:00
Serdecznie zapraszam na wystawę, na której rycerze będą reprezentować rzeczy ze średniowiecza. Np... zbroje rycerskie, kompasy, miecze oraz Hełmy rycerskie. Serdecznie zapraszamy dnia 13.05.2004r o godz 16:30 które odbędzie się w Domu kultury w ....




Serdecznie zapraszamy
Samorząd miasta.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T17:59:22+01:00
Zaproszenie !
serdecznie zapraszamy pania mgr Annę Kowalską
na wystawę rekwizytów m. in. zbroi i kompasów
pt. '' rodem z śreniowiecza''

ktora odbędzie sie 16 marca 2010 roku o godzinie 18.00
w muzeum regionalnym w ........

w programie przewidujemy:
prezentacje rekwizytów przez dyrektor muzeum Mariolę Jakielasz

organizatorzy:
Dominika Jurcaba
Karol Wieniawski
3 3 3