Odpowiedzi

2010-01-27T17:55:20+01:00
Matka jest jak dobro które nigdy nas nie opuszcza
matka jest jak dobra wróżka


matka jest:dobra ,kochająca, troskliwa
2 4 2
2010-01-27T17:55:52+01:00
Kochająca matka
kochana matka
najukochańsza matka

kochana jak matka
kochająca jak matka
najukochańsza jak matka
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:03:24+01:00
KOCHAJĄCA MATKA
epitety:
1) troskliwa
2) czuła
3) opiekuńcza
porównania:
1)czuwa jak ewangeliczny gospodarz
2) kocha jak Kmicic
3)matka jest jak dobro które nigdy nas nie opuszcza

KOCHANA MATKA
epitety:
1) zadowolona
2) szczęśliwa
3) uśmiechnięta
porównania:
1) cieszy się jak głupi do sera;)

porównań więcej nie znalazłam;) ale napisałam tyle ile umiałam
2 5 2