Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:03:39+01:00
Źródłem gazów powodujących efekt cieplarniany są przede wszystkim procesy spalania paliw. Nie bez znaczenia jest wycinanie lasów i pożary sawanny. Rolnictwo ma tu także duży wpływ, bo jest źródłem metanu pochodzącego z upraw ryżu i hodowli bydła.
5 4 5
2010-01-27T18:48:40+01:00
-wprowadzenie w obieg samochodów hybrydowych; zmnijeszenie użycia pojazdów na rope.
-zakładanie filtrów na kominy fabryczne
-powstrzymywanie wylesienia (obecnie deforestacja jest powszechna w regionach tropikalnych)
9 3 9