Odpowiedzi

2010-01-27T17:59:00+01:00
Bardzo mocny wytrzymały i odporny na ciepło i zimno powinno byc dobrze wyprofilowane
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:02:49+01:00
- zachowanie swych włąściwości w skrajnie wyskoich temperaturach
- twardość, wytrzymałość
- elastyczność
5 4 5
2010-01-27T21:26:15+01:00
-twardość
-wytrzymałość
-odporność na zniszczenia
-odporność na działanie np. czynników atmosferycznych
6 5 6