Odpowiedzi

2010-01-27T18:07:40+01:00
Klapki masz na nogi je daj
i pod prysznic już wejdź
i o nic nie martw się!
Tylko nie przepisuj w linijkach tak jak ja bo nie wiem czy jest ok
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T19:21:14+01:00
Grzybica-straszna rzecz!!
I do piekła ją went wyślij;)
Nogi miej zadbane, czyste,
myj je co dzien OCZYWISTE!!
do lekarze często chodz
i miej zdrowe nogi...Yoł...
6 3 6