Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:07:15+01:00
1. Nazwisko Adasia, "szatana"
2. Nazwisko autora książki "Szatan z siódmej klasy"
3. Wioska rodzinna Wandy
4. Chłopiec, któremu Adaś znalazł w księgach rachunkowych nitkę, "udającą" setkę
5. Miasto rodzinne Adasia.
6. Bratanica prof. Gąsowskiego

ciSowski
makusZyński
bejgołA
szosTak
wArszawa
waNda

Pozdrawiam! ;)
15 4 15
2010-01-27T18:11:24+01:00
1burSki
2Zbójnicy
3bejgołA
4osTrowicki
5ewA
6waNda
1. Nazwisko kolegi z ławki Cisowskiego
2. napadli Adaśa
3. Wieś w której rozgrywa sie akcja
4.Uczeń niespodziewanie wezwany do odpowiedzi na lekcji histori
5.Żona gospodaża starego dworu
6.Imie dziewczyny w ktorej zakochał się Adań
11 3 11