Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:09:47+01:00
zaproszenie
Serdecznie zapraszam Freda z rodziną na wigilię świąt Bożego Narodzenia
która odbędzie się 24,12 [podaj rok] o godzinie 18 w moim domu[ podaj adres]
Scrooger
1 1 1
2010-01-27T18:09:57+01:00
Zaproszenie:
Serdecznie zapraszam Freda na wigilie, która odbedzie sie 24 grudnia o godzinie 20.00 w restauracji przy ulicy Makowej 67.
Na wigilie nalezy zabrac ze soba wymarzony prezent.




Scroog

1 5 1