Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:16:12+01:00
A--- √x² +√y² || x=0,7 , y=-0,7
√0,49 + √0,49 = 0,7 + 0,7 = 1,4

b--- x√2-(1-y) || x=-√2 , y= √3-1
√2 * √2 -1+√3-1 = √3

c--- x³y²-y³x² || x=-1 , y=-2
-1*4 +8*1 = -4 + 8 = 4

e--- |2x-y| + |x-2y| || x=-7, y=2
2x+y + x +2y = -14 + 2 -7 +4 = -15


W punkcie D nie moge sie skapnac prosze o naj xD
2010-01-27T18:18:35+01:00
A) √0,7² +√-0,7²= √0,49 + √0,49= 0,7+0,7=1,4
b)-√2 √2-(1-√3-1) = 4(1-√3-1)= 4-4√3-4=4√3
c)-1³-2²-(-2)³-1²= -1 +4 +8 +1= 12
d)nie rozumiem wyrażenia
e)|2-7-2| + |-7-2*2|= -7+ |-7-4|= -7-11= -18