Odpowiedzi

2010-01-27T18:11:50+01:00
Dobra rodzina powinna sie kochac, ale przedewszystkim sie szanować. Każdy chciałby należeć do rodziny , w której sie wszyscy kochają i na siebie nie przeklinają. ......................
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:28:28+01:00
Dzisiaj w domu każdy jest pełen radości
bo przyjechała rodzina z Zamości.
Mama, tata, babcia, dziadek,
tańczą taniec połamaniec.
A pies Habior wcina kawior...
Rodzinka z Zamości śmieje się w głos,
Bo takiej kochanej rodziny nie zna NIKT ;D

Hmmm... ostatnie dwa wersy się nie rymują.!... ; /
1 5 1