Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • sdom
  • Rozwiązujący
2010-01-27T18:31:58+01:00
1(do H):czas. w str. biernej:był chwalony,a w str.czynnej...Odp.cHwalił
2(do U):rzeczownik dom w dopełniaczu,Odp.domU
3(do M):określają rzeczowniki,podlegają stoopniowaniu,Odp.przyMiotniki
4(DO A):nauka o języku,zajmuje się m.in.regułami odmiany wyrazów,Odp.fleksjA
5(do N):strona,w której podmiot jest wykonawca czynności,Odp.czyNna
6(do I):czasowniki,które określają czynnosci niezrobione,nieskończone,Odp.nIedokonane
7(do Z):odmienna przez osoby część mowy,Odp.cZasownik
8(do M):W zdaniu jest nazwą osoby ,zwierzęcia,przedmiotu itd.,Odp.podMiot
2010-01-27T18:33:16+01:00
KRASICKI
JURGIELEWICZOWEJ
FONETYKA
BLISKOZNACZNYCH
DROGOWSKAZ
MANIFESTACJA
ALGEBRA
SATYSFAKCJA
JUTRZENKO
KALAMBURY

1. Książę poetów oświecenia Ignacy...
2. Książka pt. "Ten obcy" to powieść pani Ireny...
3. Nauka o spółgłoskach i samogłoskach.
4. Gdy chcesz innym słowem coś zaakcentować zajrzysz do słownika wyrazów...
5. Inaczej znak.
6. Inaczej demonstracja.
7. Stara dziedzina matematyki.
8. Inaczej zadowolenie
9. Witaj majowa...
10. Śmieszna zabawa słowna...

2 2 2