Odpowiedzi

2010-01-27T18:12:09+01:00
Ze wzgledu na szybka zmiana temperatury.
1 5 1
2010-01-27T18:12:17+01:00
Ponieważ w wyniku szoku termicznego zmienia sie napiecie powierzchniowe szklanki i peka
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:15:29+01:00
Ponieważ nie wytrzymuje szybkiego skoku temperatury. Zamiast dodatniej temp. zmienia się na ujemną. Pamiętajmy dwa minusy tworzą plus, a więc temp. ujemna + temp. ujemna = temp. dodatnia
4 4 4