Odpowiedzi

2010-01-27T18:11:29+01:00
Moim zdaniem Kara śmierci budzi wielkie kontrowersje nie tylko w Polsce - jest ona przedmiotem sporów nie tylko w naszym, ale także w wielu innych krajach. W bardzo wielu miejscach na Ziemi kara śmierci ma miejsce w prawie karnym
  • Użytkownik Zadane
2010-01-27T18:11:41+01:00
Sądzę , że niektórym by się to przydało !
za znęcanie się nad zwierzęciem !
powinni dać kare śmierci !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-27T18:14:27+01:00
Wydaję mi się, że kara śmierci nie powinna nawet istnieć. Jest to zbyt brutalne posunięcie względem drugiego człowieka. Jest to niezgodne z przykazaniami bożymi . Naszego bliźniego powinniśmy uczyć przebaczać i robić to samo względem niego, a nie pozbawiać go życia. Myślę,że są inne sposoby na to, aby kogoś ukarać .